Data transfer declaration
I acknowledge the following personal data stored in the user account of TRATTORIA TOSCANA – BEBÓ KFT. (Company address: H-1056, Budapest, Belgrád rakpart 13-15.) in the user database of www.toscana.hu will be handed over toOTP Mobil Ltd. and is trustedas data processor. The data transferred by the data controller are the following:
- Date of transaction
- Amount paid
- Name
- Phone number
- Billing address
- Billing name
- Delivery address
- Delivery phone number
- Products bought
The nature and purpose of the data processing activity performed by the data processor in theSimplePay PrivacyPolicy can be found at the following link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Általános Szerződési Feltételek ( Honlap Házhozszállítás)
1. Webáruház (étterem) adatai:
A toscana.hu webáruház üzemeltetője a Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem)
- Székhely: 1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.
- Adószám: 12477665-2-41
- Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
- Ügyfélszolgálat: +361 327-0045
- e-mail: manager@toscana.hu
2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. A Megrendelő köteles a megrendelés során kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. A Webáruházat a Megrendelő által tévesen illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A Webáruház fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azzal, hogy minden esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
2.3. Belépés a pénztárhoz és a rendelés elküldése. A rendeléshez meg kell adni a következő adatokat: Név, cím, cégnév, ha cégtől rendelnek, utca, város, irányítószám, telefonszám, email, szállítási cím. A megjegyzés rovatba feltüntethető az egyedi kérések sora. Fontos, hogy a szállítási hely minden részletét fel kell tüntetni a megrendelés során, a könnyebb elérés érdekében.
2.4. A toscana.hu oldal üzemeltetője a megrendelés megérkezését elektronikus úton pár percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a toscana.hu és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül nem érkezik, a Megrendelő az ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban megrendelt terméke(ek)et a webáruházban online bankkártyával ill. a kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 90 percen belül történik.
2.6. LEMONDÁS FELTÉTELEI: Megrendelő a rendeléstől számított 30 percen belül, telefonon jogosult lemondani a rendelését.
2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok bármikor változtathatóak.
2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem) nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
3. Problémák, reklamáció, panaszkezelés
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja jelezni:
- telefonon: +361 327-0045 vagy +361 327-0046
- email: manager@toscana.hu
A Szolgáltató a Rendelések hibátlan teljesítésére köteles. A Rendelés tárgyának fizikai és jogi hibáiért a Szolgáltató a szavatosság szabályai szerint felel a Felhasználóval szemben, a magyar Polgári törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően.
Rendelésre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
3.1. a Honlapon keresztül; e-mail címünkre.
3.2. telefonon keresztül, a Rendelést teljesítő Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem) telefonszámán – valamennyi Felhasználó esetében;
3.3. írásban, a Szolgáltató címére küldve (1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.)
A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait (családi és utónév, értesítési cím és opcionálisan e-mail cím, valamint telefonszám), a panasz okát és a Felhasználó kérését.
A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni.
A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv szavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.
4. A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz
A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
4.1. a Szolgáltató elektronikus levélcímére manager@toscana.hu
4.2. írásban, a Szolgáltató címére küldve 1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.
A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy családi és utónevét, a panasz tárgyát és a Felhasználó kérését.
A panaszokat a Szolgáltató a beérkezésük sorrendjében vizsgálja ki, a kézhezvételt követő 14 napon belül.
A panasz benyújtóját a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
Felügyeleti szervek:
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – 1088 Budapest, József krt. 6.
- Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség – 1052 Budapest, Városház u. 7.
- Budapesti Békéltető Testület – 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.