Általános Szerződési Feltételek ( Honlap Házhozszállítás)

1. Webáruház (étterem) adatai:

A toscana.hu webáruház üzemeltetője a Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem)

  • Székhely: 1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.
  • Adószám: 12477665-2-41
  • Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
  • Ügyfélszolgálat: +361 327-0045
  • e-mail: manager@toscana.hu

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. A Megrendelő köteles a megrendelés során kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. A Webáruházat a Megrendelő által tévesen illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A Webáruház fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azzal, hogy minden esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

2.3. Belépés a pénztárhoz és a rendelés elküldése. A rendeléshez meg kell adni a következő adatokat: Név, cím, cégnév, ha cégtől rendelnek, utca, város, irányítószám, telefonszám, email, szállítási cím. A megjegyzés rovatba feltüntethető az egyedi kérések sora. Fontos, hogy a szállítási hely minden részletét fel kell tüntetni a megrendelés során, a könnyebb elérés érdekében.

2.4. A toscana.hu oldal üzemeltetője a megrendelés megérkezését elektronikus úton pár percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a toscana.hu és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül nem érkezik, a Megrendelő az ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban megrendelt terméke(ek)et a kiszállításra megjelölt helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 90 percen belül történik.

2.6. LEMONDÁS FELTÉTELEI: Megrendelő a rendeléstől számított 30 percen belül, telefonon jogosult lemondani a rendelését.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem) nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja jelezni:

  • telefonon: +361 327-0045 vagy +361 327-0046
  • email: manager@toscana.hu

A Szolgáltató a Rendelések hibátlan teljesítésére köteles. A Rendelés tárgyának fizikai és jogi hibáiért a Szolgáltató a szavatosság szabályai szerint felel a Felhasználóval szemben, a magyar Polgári törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően.

Rendelésre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:

3.1. a Honlapon keresztül; e-mail címünkre.
3.2. telefonon keresztül, a Rendelést teljesítő Bebó Kft (Trattoria Toscana Étterem) telefonszámán – valamennyi Felhasználó esetében;
3.3. írásban, a Szolgáltató címére küldve (1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.)

A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait (családi és utónév, értesítési cím és opcionálisan e-mail cím, valamint telefonszám), a panasz okát és a Felhasználó kérését.

A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni.

A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.

A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv szavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.

4. A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz

A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:

4.1. a Szolgáltató elektronikus levélcímére manager@toscana.hu
4.2. írásban, a Szolgáltató címére küldve 1056 Budapest Belgrád rakpart 13-15.

A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy családi és utónevét, a panasz tárgyát és a Felhasználó kérését.

A panaszokat a Szolgáltató a beérkezésük sorrendjében vizsgálja ki, a kézhezvételt követő 14 napon belül.

A panasz benyújtóját a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.

Felügyeleti szervek:

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – 1088 Budapest, József krt. 6.
  • Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség – 1052 Budapest, Városház u. 7.
  • Budapesti Békéltető Testület – 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.